Perjantai 24.10.
17.00- Ilmoittautuminen auki
18.00-18.45 Päivällinen (paikan päällä vain etukäteen varanneille)
19.00-20.30 Iltatilaisuus
20.30-> Jatkot / Rukouspalvelu
Sapatti 25.10.
9.00-9.30 Aamiainen (paikan päällä vain etukäteen varanneille)
10.00-11.15 Workshopit 1
11.30-13.00 Jumalanpalvelus
13.00-14.30 Lounas (paikan päällä vain etukäteen varanneille)
15.00-18.00 Aidosti Diippi Rakkaus Auttaa*
18.00-18.45 Päivällinen (paikan päällä vain etukäteen varanneille)
19.00-20.30 Iltatilaisuus
20.30-> Jatkot / Rukouspalvelu
Sunnuntai 26.10.
9.00-9.30 Aamiainen (paikan päällä vain etukäteen varanneille)
10.00-11.30 Aamutilaisuus
11.45-13.00 Amazing race
13.00-14.00 Lounas
Huom. iltapäivällä on mahdollisuus tutustua Koivikkoon.
LASTENHOITO: Tapahtumassa on yksi luokka varattuna omatoimiseen lastenhoitoon, johon on varattu myös vähän leluja lapsille. Jokainen vanhempi vastaa lapsista tapahtuman aikana.
*Aidosti Diippi Rakkaus Auttaa
Kun rakkaus on aitoa, se näkyy tekoina.
Kun se on diippiä, se menee pintaa syvemmälle – sydämestä sydämeen.
Kun se muuttuu toiminnaksi, se auttaa niitä, jotka sitä eniten tarvitsevat.
Aidosti Diippi Rakkaus Auttaa -iltapäivän aikana sydämen ideat saavat mahdollisuuden muuttua teoiksi.
Inspiroidu tarinoista ja anna oman luovuutesi näyttää, miten rakkaus voi auttaa käytännössä.
PROGRAM IN ENGLISH
Friday 24.10.
17.00- Registration open
18.00-18.45 Supper (for only those who has booked it beforehand)
19.00-20.30 Evening meeting
20.30-> Worship and testimonies / Prayer service
Sabbath 25.10.
9.15-10.00 Breakfast (for only those who has booked it beforehand)
10.00-11.15 Workshops 1
11.30-13.00 Church service
13.00-14.30 Lunch (for only those who has booked it beforehand)
15.00-18.00 ADRA
18.00-18.45 Supper (for only those who has booked it beforehand)
19.00-20.30 Evening meeting
20.30-> Worship and testimonies / Prayer service
Sunday 26.10.
9.00-9.45 Breakfast (for only those who has booked it beforehand)
10.00-11.30 Morning meeting
11.45-13.00 Amazing race
13.00-14.00 Lunch
CHILDCARE:
One classroom at the event is reserved for self-organized childcare, and there are also some toys available for children. Each parent is responsible for their children during the event.